SERWIS

Jako autoryzowany dystrybutor marki PROCRAFT w Polsce, zapewniamy profesjonalne wsparcie techniczne i serwis gwarancyjny Door to Door. Każdy nasz klient w trakcie trwania okresu gwarancyjnego, może skorzystać z bezpłatnej wysyłki urządzenia, które uległo awarii do Serwisu Centralnego. Poniżej przedstawiamy szczegółową instrukcję nadania przesyłki za pośrednictwem FedEx.

Co będzie potrzebne na początek:

  1. Reklamowany towar. Uwaga: musi być czysty i kompletny.
  2. Pismo z opisem usterki.
  3. Kopię dowodu zakupu.

Jak przygotować przesyłkę:

  1. Przed zleceniem odbioru przesyłki, reklamowany towar należy spakować. Ważne: kurierzy FedEx nie pakują towaru oraz nie dysponują materiałami do pakowania.
  2. Każdy reklamowany towar należy odpowiednio zabezpieczyć na czas podróży, stosując opakowanie z grubego kartonu oraz wypełniacze. W przypadku nieodpowiedniego przygotowania paczki, towar może ulec uszkodzeniu w trakcie transportu. Więcej wskazówek dotyczących pakowania: Porady dotyczące pakowania
  3. Do paczki należy dołączyć pismo z opisem usterki oraz kopię dowodu zakupu.

Instrukcja zlecania odbioru paczki kurierem FedEx:

  1. Należy wejść na stronę Zlecanie odbioru FedEx lub wpisując w przeglądarce https://mydelivery.emea.fedex.com/webpickup/
  2. W rubryce Czy masz zawartą umowę z FedEx? należy zaznaczyć opcję "Składam zlecenie w imieniu Firmy, która ma zawartą umowę z FedEx".
  3. W rubryce Wskaż numer ID płatnika należy wpisać: 604093581
  4. W rubryce Wskaż adres, z którego kurier ma odebrać Twoją przesyłkę podać dokładne dane oraz adres nadawcy przesyłki.
  5. W rubryce Wskaż adres, na który kurier ma doręczyć Twoją przesyłkę należy podać dane Serwisu Centralnego marki PROCRAFT: VEGA TOOLS POLSKA Sp. z o.o., Serwis PROCRAFT, ul. Przemysłowa 14, 35-105 Rzeszów, tel. 786 137 456, e-mail: [email protected]
  6. W rubryce Podaj szczegóły przesyłki należy podać datę odbioru przesyłki, jej wymiary oraz wagę. Zalecamy ubezpieczyć przesyłkę podając w rubryce "Kwota ubezpieczenia" wartość towaru z dokumentu zakupu. Ubezpieczenie przesyłki jest opcją darmową.
  7. Przepisać szyfr z obrazka w odpowiednim polu oraz zaznaczyć pole "Potwierdzam poprawność danych zawartych w formularzu".
  8. Kliknąć w pole Zamów kuriera
  9. Kurier przy odbieraniu paczki powinien sporządzić list przewozowy ręczny, który stanowi dowód nadania paczki.

W razie wystąpienia problemów ze zlecaniem odbioru nasz Zespół pozostaje do Państwa dyspozycji.